sobota, 27 maja 2017

Delikatnie i dziewczęco :-)

Kartka urodzinowa, powstała dla koleżanki mojej córci. Bardzo radosna i taka wiosenno-letnia.
Kwiatki i listki z papieru czerpanego . W środku shaker box z gwiazdeczkami.Troszkę błysku musi być. Napis w nawiązaniu do gwiazdek też wykonany z takiego konfetti jak gwiazdki tylko alfabetowego. No i ten szary papier, którego miałam tylko dwa arkusze. Były chyba u mnie ze 3 lata i wreszcie przyszedł czas go wykorzystać :-) Kwiatki na papierze z jednej strony pokryte takim brokatowym połyskiem więc z resztek powycinałam je  i dodatkowo dokleiłam.








Pracę posyłam na:

PRINTY - roślinno-kwiatowe - edycja sponsorowana


7 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka i takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cudo !!!! Dziękuję Ewciu za udział w wyzwaniu na blogu ScrapAndMe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie!! Oczu oderwać nie mogę od zdjęć tej kartki :) Cudna <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jaka piękna!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)
    Cudowna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Kwiatki są fantastyczne, jak i całe wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się uśmiechnęłam na jej widok! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń