poniedziałek, 20 lipca 2015

Zapraszam na KWIATOWE CANDY

Witajcie kochani po urlopowo :-) Jutro czas już wracać do pracy niestety. Pogoda w tym roku nad morzem nie rozpieszczała ale zaowocowało to większą ilością czasu na klejenie.
Ukleiłam sobie troszkę kwiatków i postanowiłam się z Wami nimi podzielić.

Jeśli komuś podobają się moje papierowe kwiaty i chciał by otrzymać taką paczuszkę, jak się chyba doliczyłam 53 kwiatków to:

- proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem
- umieszczenie banerka na pasku bocznym swojego bloga z odniesieniem do tego     posta
- i ewentualne dla chętnych dodanie mojego bloga do obserwowanych :-)


Candy trwa do 1 sierpnia - wtedy przyjedzie moja córcia z kolonii i wylosuje osobę, do której paczuszka poleci :-) To znaczy zapisy do 31 lipca do północy a wyniki 1 sierpnia.

Zapraszam :-)



tak wygląda cały komplecik (paczuszka nie zawiera widocznych listków) ale te pręciki luzem już tak)
 a tu troszkę zbliżeń:






83 komentarze:

  1. Aż ślinka mi pociekła :D Jak tu się oprzeć takim cudom? Ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kwiatowy zestaw :) Z chęcią dołączę do zabawy, jeśli można, banerek umieszczę na swoim fp, ponieważ nie mam bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to ja też dam na fanpage, bo nie posiadam blogaska :) musiałabym się sklonować.
      https://www.facebook.com/244632619045824/photos/a.245825415593211.1073741830.244632619045824/498754333633650/?type=1&theater tutaj dowód :)

      Usuń
  3. Nie mogę się oprzeć - uwielbiam Twoje kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiaty robisz, chętnie ustawię się w kolejeczce!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiśce, że jestem chętna! Wszystkie bez wyjątku są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie to piekne:)!, oczywiscie zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamo pewnie że chętna na te słynne ,cudne kwiaty .... Szkoda że miałas złą pogodę ale to lepiej dla nas ... mamy dzięki temu okazję na wyborne kwiaty z Twojego o ogrodu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jedyna, jakie cudeńka, aż wierzyć się nie chce, że Ty to tak wszystko sama. Ale zdolne są te Twoje rączki. Z miłą chęcią staję w kolejkę, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!!!Również ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz jak podziwiam Twoje kwiaty, więc nie mogło i mnie zabraknąć :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak się tu nie skusić :) Cudne, chętnie pooglądam na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam te Twoje dzieła od kilku dni i prawie się ślinię do ekranu... więc nie mogę przejść obojętnie wobec tak wspaniałej zabawy! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! Takiej gratki nie mogę przepuścić, bo uwielbiam Pani kwiaty,a ten zestaw jest jak paczuszka kolorowych cukierków (do schrupania) :-D Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy się podobają - a jak! Są przecudne!
    Chętnie bym je przygarnęła... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Just stunning , speechless 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu, ja te Twoje kwiaty podziwiam już od dawna i ogromnie bym się cieszyła, gdyby one trafiły w moje ręce. Zatem staję w kolejce z ogromną nadzieją na szczęście w losowaniu. :)
    Pozdrawiam wakacyjnie/urlopowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatuszki są cudne. Od dawna je podziwiam. Mieć takie to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pasjeteni.blogspot.com/2015/07/kwiatowe-candy-u-zielonejliszki.html

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Ależ piękne kwiatuszki :)
    Zgłaszam swój udział :)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również ustawiam się w kolejce po piękne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam tu niedawno i podziwiałam różyczki a tu można je wylosować.... mmrrmm....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające kwiaty, z przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwoscią czekam na wyniki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne candy :)
    dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kwiaty. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kwiaty. Wybacz proszę, ale nie mogę przejść obok nich obojętnie. Dlatego przyłączam się do zabawy licząc na odrobinę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kwiatki :) Z przyjemnością więc zapisuję się na Twoją zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę przejść obojętnie, absolutnie :) Zapisuję się, ustawiam w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia :) Banerek na pasku bocznym http://agnieszkapasjonata.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kwiatki są przepiękne,marzenie,nie mam szczęścia ale spróbuję.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Poczułam się skutecznie skuszona twoimi zdjęciami na FB :) Więc ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kwiaty, karteczki robię tylko dla rodziny tym bardziej pragnęłabym zostać posiadaczką tych cudeniek. Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowności!!! Gratuluję talentu i jak wszyscy marzę, by kwiatuszki mogły znaleźć się na moich kartkach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na swój blog :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet w ogródku nie miałam tak pięknych kwiatów. Są piękne. Patrzę na nie jak sroka w kość i nie umiem wybrać, które z nich są najładniejsze. Ewuniu, nie spodoba Ci się to, co napiszę, ale niepogoda służy Twoim kwiatuszkom. Już jestem ciekawa, co powstanie, gdy nadejdą jesienne słoty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/pages/Papierowe-fantazje-na-r%C3%B3%C5%BCne-okazje/565692836900690?ref=hl

      Usuń
  33. Taki kwiatowy ogródeczek chciałabym dostać, tylko Ewuniu nie zapomnij mnie wylosować :))

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne,trzymam kciuki żeby trafiło o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne kwiaty, cudowne candy, wspaniale, że chcesz się nimi dzielić, już dawno podziwiam Twoje cudowności na fb, banerek już u mnie na decoartm.blogspot.com pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudowne kwiatuszki. Ustawiam się w kolejce :)
    https://decolusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ech, tyle pięknych kwiatów, żeby tak wygrać... Ale kto nie gra ten nie wygrywa, więc czym prędzej dołączam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne kwiaty ,zgłaszam się i ja z nadzieją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały zestawik! urlop jak widzę bardzo pracowity! bardzo chętnie wezmę udział w Twoim rozdawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z największą przyjemnością wezmę udział w twojej zabawie. Tu umieszczam banerek na moim blogu krzyzykowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O matko kochana ależ piękny ogródek. Z wielka chęcią i nadzieją dołączam do ogonka :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Po takie piękne kwiatki to i ja się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pragnę je mieć. :) Banerek na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne! ustawiam się w ogonku po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zachwyciłam się urodą tych kwiatów, dlatego zapisuję się do listy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Kwiatków nigdy dość a Twoje są takie cudne że nie sposób przejść obojętnie!!!
    Dopisuję się i zapraszam Cię na moje candy: http://feerycznakraina.blogspot.com/2015/06/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje kwiaty są fenomenalne. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce i nawet jeśli nie uda mi się ich dostać to i tak bardzo się cieszę że tu trafiłam.
    Banerek zawiesiłam i zapraszam do siebie, gdzie też twa candy http://udzastii.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne kwiatki :) Dopisuję się do listy i przy okazji zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisuje się na te cudowne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  50. młodzież pięknie prosi....;-) jakżeby nie skorzystać z tak miłego zaproszenia :-DDD
    z dziką wręcz przyjemnością stanę w ogonku, bo ja nietuszująca jestem, mnie zpełnie inne wychodzą a było by fajnie pomacać i obadać ornanoleptycznie :-)

    a nawet nie wygrać w tak miłym towarzystwie będzie fajnie :-)

    pozdrowienia dla córci ;-D



    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne, podziwiam i grzecznie prosząc ustawiam się do kolejki, albo nie. Już od dzisiaj zaczarowywuję Twoją córcię, żeby mnie wylosowała! Ha, ha, ha, ale znalazłam sposób! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. ale cuda stworzyłaś na tym urlopie! połączyłaś przyjemne z pożytecznym i wyszło to wspaniale! :)
    banerek udostępniłam u siebie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ojejciu jakie cudne, z chęcia bym przygarnę, dlatego zapisuję sie i czekam niecierpliwie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ojejciu jakie cudne, z chęcia bym przygarnę, dlatego zapisuję sie i czekam niecierpliwie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ojjojjjj ja muszę stanąć w kolejce:) są cudowne;) ajjjj bardzo by mi się przydały:) na moje kartkowe początki:)

    OdpowiedzUsuń
  56. O jaaaa cię. Śliczności. Przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczne kwiatuszki , oczu nie można oderwać , więc i ja zgłaszam się do zabawy, Zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kwiatuszki urodą kuszące wielce, więc się dopisuję do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  59. Kwiaty - marzenie....fantastyczne. Raczkuję na blogu, nie wiem, co to banerek....nie pretenduję zatem do nagrody, ale podziwiam i podziwiam....

    OdpowiedzUsuń
  60. Artemysz oj tam oj tam pretendujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękne kwiaty. Chętnie bym przygarnęła taki zestawik. Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Kwiatki cudowne, zapisuję się w kolejce :) Bannerek zaraz trafi tam gdzie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  63. chyba w ostatniej chwili, ale staję w kolejce po cudne kwiaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne kwiaty przygotowałaś.
    Grzecznie ustawiam się na szarym końcu w kolejeczce :)
    Pozdrawiam serdecznie i tak radośnie i kolorowo jak te wszystkie kwiaty
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. I jeszcze ja dołączam z przyjemnością . Przepiekne te kwiatki warto o nie powalczyć .
    decuangustii.blogspot.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. O żesz ...., mało co , a przez moje urlopowanie straciłabym szansę na ewentualne wejście w posiadanie takich ślicznotek :o

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziś tu trafiłam... - pięknie tu u Ciebie :)))) cudowne prace - gratuluję :)
    jeśli mogę, to również staję w kolejce po te cudeńka :)
    info jest tu: https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/A7FDeMmzhpW , ponieważ nie posiadam bloga
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ewo ja jestem w szoku,ze mozna samemu zrobic taka ilosc kwiatkow i to tak roznorodna i piekna. Ustawiam sie obowiazkowo z wielka nadzieja. i co z tego,ze zawsze glupia :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Z największą przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.Kwiatki sa śliczne i chętnie bym je zgarnęła. Banerek wieszam u siebie: http://agula-haft.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Kwiatki są prześliczne, biorę udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudne kwiatuszki robisz. Wyglądają lepiej niż kupne :).

    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgodnie z zasadą, że ci, co w ogonie mogą stać się pierwszymi mam nadzieję, że jednak los do mnie się uśmiechnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę osobie, która wygra te przepiękne, przeróżne kwiaty. Ostatnio przeżywam jakąś fiksację na punkcie kwiatów.
    Aż trudno uwierzyć, że samemu można stworzyć takie cudności jak Ty ukleiłaś.
    Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego biorę udział w Twoim candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne kwiaty :) spóźniłam się szkoda :)

    OdpowiedzUsuń