czwartek, 3 lipca 2014

Specjalnie na wyzwanie DIGI-SCRAP :-)

Kolory z wyzwania blogu Digi - Scrap zainspirowały mnie do zrobienia kartki  na urodziny mojej córci., która jest wielką miłośniczką koni i z ogromnym zaangażowaniem spędza właśnie dwa tygodnie na pół kolonii w stadninie koni, gdzie od prawie roku trenuje jazdę konna :-)

Piękna dwuwarstwowa tekturka konia kupiona w  Crafty Moly bardzo mi się spodobała.

W pracy wykorzystałam digi stempel zakupiony daaawno temu w DIGI-SCRAP o ten

Koń ognisty jak charakter mojej córci. Wiem, że będzie zachwycona i już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę tą radość :-)

Kwiatki mojej roboty. Kartka bardzo przestrzenna - czego zdjęcia do końca nie uchwyciły, każda warstwa papieru na kosteczkach, również wszystkie części owalu  i koń też uniesiony.








Pracę zgłaszam na

Wyzwanie Kolorystyczne w DIGI-SCRAP




oraz na
wyzwanie blogu Projekt Wagi Ciężkiej

Wyzwanie DLR - rozwiń skrót

W- wierzchowiec
O- okrąg
P- płatki kwiatów, pręciki, pomarańcz
R- różowy

4 komentarze:

  1. Prześliczna kartka i bardzo energetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo kolorowa kartka. Córcia na pewno się ucieszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo ażurkowo i jeszcze ogniste patataj, oj będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, a ja tak kocham koniki, że sama bym chciała kiedyś taką dostać :) Dziękuję za udział w wyzwanku Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń