poniedziałek, 7 lipca 2014

Dwie bliźniacze :-)

Dwie karki ślubne w których wreszcie wykorzystałam wykrojnik zakupiony już jakiś czas temu.
Sam sposób jego wykorzystania nie jest odkrywczy. W ten sposób pokazała jego urok, jakiś czas temu Monika Jakubowska. Próbowałam ułożyć go w inny sposób ;-) ale za nic mi się nie podobało.

Papiery to: jeden Panna Oliwia a drugi Rozalia w ogrodzie ze Studio75. Kwiatki papier czerpany Namaste - moja robota :-)


Z pudełkiem






 Pracę zgłaszam na:

Wyzwanie#39: Święto Papieru!    w Craft Szafie

Zgodnie z zasadą tego wyzwania użyłam:

papieru wizytówkowego 300 g, papieru scrapowego i papieru czerpanego  








oraz na:

Wyzwanie tematyczne - BŁYSKOTKI w Diabelskim Młynie

W pracy wykorzystałam sporo kryształków, zarówno na kwiatkach malutkich jak i na "ramie łóżka" :-) tak się ten wykrojnik skojarzył mojej koleżance :-)

18 komentarzy:

  1. Ależ piękne są te Twoje kartki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne!!! A kwiaty mnie urzekły!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgadzam się, kwiaty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te Twoje bliźniaki:) o kwiatkach nie wspomnę....powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!!! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko!!! Jakie to cudowności, kwiaty boskie, a całość przepięknie skomponowana z wykrojnikiem, ni i kolory - mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. che lavoro meraviglioso e che precisione nella realizzazione...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie tu u Ciebie :) Czemu ja tu jeszcze nie zajrzałam wcześniej? ;-) Piękne prace pokazujesz! Cieszę się, że kupiłaś wykrojnik, który spodobał Ci się u mnie :) Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jest ten komplet! czy mogę zapytać o wykrojnik do tych cudnych kwiatków? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne :) i fantastyczne kwiatki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

      Usuń
  11. Niesamowite obie! piękne kwiaty, kolorystyka, nic dodać nic ująć. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki! Dziękuję z udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń