czwartek, 18 lutego 2016

Dla maluszka

Dziś zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji dla sklepu CherryCraft, którą zrobiłam z okazji narodzin chłopczyka. To moja pierwsza kartka w tej formie a zobaczyłam ją u Kartkulca . Sama baza kartki powstała na podstawie tego szablonu. Lubię wszelkie formy dziwnie składane dlatego pewnie nie jest to ostatnia kartka wg tego szablonu. W komplecie z pudełkiem.














Kartkę zgłaszam na :

Wyzwanie #6 z Bee Scrap: Kartka w innej formie


















Ze sklepiku CherryCraft wykorzystałam:
    

9 komentarzy:

  1. Ewuniu śliczna karteczka. Piękne kolorki. Pozdrawiam i dużo słoneczka, Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Ciekawy układ karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, urocza karteczka, a karteczka pełna fantazji w kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa jest świetna, pięknie skomponowałaś odcienie niebieskiego i super zagospodarowałaś jej ścianki - udał się piękny dziecięcy składaczek!!! Z przyjemnością pooglądam co jeszcze zrobisz z taką formą:) Już ją widzę w Twoich cudownych kwiatach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Z przyjemnością pooglądam więcej takich w Twoim wykonaniu :) Dziękuję, że pokazałaś tę pracę w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba :)
    Dziękuję za podjęcie wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka. Dziękuje za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń