sobota, 20 czerwca 2015

W dniu ślubu...

Kartka powstała z papierów Lemoncraft i zielonego papieru wizytówkowego. W roli głównej tekturowa para zakochanych i moje własne kwiatki z papieru czerpanego z NAMASTE. W komplecie z opakowaniem - torebką. Ostatnio przypadły mi go gustu do prac ślubnych bardziej niż pudełka :-)
Praca została nagrodzona na warszawskim zlocie w Cherry Craft :-)







Kartkę posyłam na:

Wyzwanie #8: tablica Inspiracji/Moodboard


Inspiracja to sporo zieleni i trochę różu.


Pracę posyłam też na wyzwanie w Namaste:

WYZWANIE #30 "Rozkwiecona Łąka"




i na:

Wyzwanie 95 - Pary  w SCRAPGANGU

 ja wybrałam  parę zielony-koronki ale i różowy-kwiatek tez pasuje :-)

11 komentarzy:

  1. Senza parole...bellissimi i colori, i fiori e la composizione in generale...sei stata molto originale nella parte centrale del progetto con l'uso del tulle...complimenti sinceri...un bacione ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna!!! I jeszcze te Twoje kwiaty, coś pięknego :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik! Kwiaty przepiękne wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający komplet, kwiatki podziwiam, są naprawdę piękne.
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwne, że praca została nagrodzona - piękny komplet i piękne kwiatuszki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplecik!!!!A kwiaty....cudowne!!!!!!!!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet jest przepiękny - rewelacyjnie skomponowany, ze świetnie dobranymi papierami i boskimi kwiatami!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kwiatowa kartka i świetny komplet wyszedł :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń