poniedziałek, 15 czerwca 2015

Ślubnie w kolorach natury :-)

Kartka sztalugowa,powstała z papierów zwiezionych z sobotniego zlotu. Ze zlotu przytargałam też te kremowe kuleczki  z Rapakivi i nowe wykrojniki od Rosy Owl - listeczki. W pracy wykorzystałam własnoręcznie zrobione kwiaty + ręczne przeszycia oliwkową nicią. Tekturowy napis i koronka z Lemoncraft dopełniły całości.
Kartka bardzo przestrzenna w komplecie z pudełkiem.








Pracę posyłam na :

"Wiosenna łąka" - wyzwanie Pomorze Craftuje i Rapakivi :)




11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka!!!
    Wykrojnik listeczki też kupiłam w sobotę na zlocie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet!!! A kwiaty robisz fantastyczne, jestem pełna podziwu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNY komplet!! Pięknie ukwiecona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Kwiaty bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa e' bellissimo...molto fine ed elegante...la scatola e' stupefacente...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kolorystyka! Świetna praca!
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie elegancki komplet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń