niedziela, 12 października 2014

Niezapominajki to są kwiatki z bajki.

Śliczne papiery Lemoncraft - nie zapomnij o mnie w połączeniu z tekturką z Agaterii oraz własnoręcznie zrobionymi kwiatkami z papierów Namaste. Troszkę tiulu, takiego cieniutkiego i kryształków. A no i wreszcie udało mi się wcisnąć badzik, bo mam ich tyle a jakoś trudno mi do tej pory było je gdzieś wkomponować.

 Kartka sztalugowa to dla mnie taka idealna forma, kiedy na samej kartce nie chcę umieszczać żadnego napisu a ja kartek bez napisu jakoś nie lubię.

Napisy na kartce (mniejszy) i na pudełku (większy) to wykrojniki z ROSY OWL  ten i ten  i tam zgłaszam pracę na wyzwanie z kwiatkiem :-) nr 1 

W komplecie z pudełkiem




















 

10 komentarzy:

  1. Jest przepiękna! Cudny papier, kwiatuszki i ten tiul :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa questo set e' una meraviglia...molto fine, bellissimi i colori, stupenda la composizione floreale e originale il tulle centrale con strass...BRAVISSIMA!!!...un mega bacione Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet i cudowne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, piękne kwiaty ułożone w idealną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna, delikatna karteczka, piękne kolorki!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik, a kwiaty cudowne!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, ależ Ty cudownie oswoiłaś te Lemoncraftowe papiery!!!

    OdpowiedzUsuń