wtorek, 7 października 2014

Jesienna sówka

Jesienna sówka przycupnęła na kartce z okazji dnia nauczyciela. Powstała głównie z papierów Rapakivi. Myślałam już kilkakrotnie czy nie zaopatrzyć się w wykrojnik sowy ale jakoś do tej pory się go nie dorobiłam. Okazało się, że można zrobić sówkę z już posiadanych różnych wykrojników.




*************************************************
 Praca leci na :

wyzwanie Idzie Jesień  do Scrap Shop









*************************************************
Posyłam pracę jeszcze na blog Rapakivi na

Wyzwanie z Gościem #34 

 

gdzie motywem przewodnim jest motyl a w pracy oprócz
2 motylków na gałązkach jest ich jeszcze całe mnóstwo na papierze.




6 komentarzy:

  1. I genialnie wyszła ta sówka z innych wykrojników :) Bardzo mi się podoba. Całość wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by przypuszczał, że listkowe wykrojniki mogą być tak uniwersalne... Świetna kartka, pomysłowa i urocza sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi, hi, ale "wrobiłaś" motylki... ;-)

    a sowiszcze cudne, wprawdzie ma trochę nadwagi, ale może gałąź udźwignie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sowy, a sama jeszcze żadnej nie zrobiłam - Twoja Ewuś ma cudne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka, cudna sówka. Dziękuję za udział w w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń