środa, 9 kwietnia 2014

Nie wielkanocnie :-)

Wszędzie wielkanoc a u mnie na przekór coś zupełnie odmiennego.
Kartka gigantycznych rozmiarów, by pomieścić wszystkie 3 tekturki pań w kapeluszach. Zrobiona dla bardzo eleganckiej pani, która lubi nosić  kapelusze.
Praca wykonana jako inspiracja  do miesięcznego wyzwania z gościem na blogu Rapakivi, gdzie gościem właśnie jestem ja :-).
Zapraszam do zabawy - do wygrania pokaźnych rozmiarów paczka przeróżnych przydasiów.
Ze sklepu Rapakivi pochodzą papiery, sznurek, kostki dystansowe i kremowa baza.




Troszkę problemu miałam w co zapakuję taka dużą kartkę, której długość to dłuższy bok kartki A4 ale ostatecznie zrobiłam takie koperto-pudełko :-)

A razem wyglądało tak:
I jeszcze z boczku :-)



Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo.

2 komentarze:

  1. no fakt, całkiem sporych rozmiarów tramwaj :-)
    fajnie inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba musisz podać wymiary, bo zdjęcia wcale nie oddają jaka jest duża :)

    OdpowiedzUsuń