środa, 25 lutego 2015

Róża

Dziś pokażę kolejną pracę, która przygotowana była na "nieodbyły" konkurs u Rosy Owl na Craft Wawa.
Okrągła kartka sztalugowa z ręcznie wykonanym kwiatem i falbankami wykonanymi z tego samego materiału co kwiat. Papiery to Dom Róż Lemoncraft-u
Kartka dość spora. Pudełko, które do niej zrobiłam  ma 19 cm średnicy.
Niestety nie udało mi się złapać prawdziwego jej uroku.












Praca leci na:

Wyzwanie tematyczne Żyrafki -Koło w Diabelskim Młynie




Kartkę posyłam tez  na : #18 wyzwanie "A Rose"  w Pracowni Rękodzieła SZOK

16 komentarzy:

  1. Cudna :) Szkoda, że nie było konkursu, może wtedy zobaczyłabym ją na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta róża!!! Piękny komplet!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny komplecik. :)
    A jak to się stało ze nie zobaczyłyśmy się na craft wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, to ja na pewno wtedy byłam w kawiarence. Szkoda, że nie spotkałyśmy się. Mam nadzieję, ze następnym razem nadrobimy. :)

      Usuń
  4. Przecudny komplet! A kwiatuszek jest po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okrągła piękność :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Róża zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo!! Przepiękny kwiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna karteczka i pudełeczko też, zapraszam na wyzwanie kwiatowe
    http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/03/marcowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowne te kółka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet....dziękujemy za udział w wyzwaniu 123scrapuj ty:)

    OdpowiedzUsuń