niedziela, 8 czerwca 2014

Żarówka :-)

Kartka urodzinowa z widoczkiem :-) (tak mi się przy okazji przypomniało jak jako dzieci robiłyśmy widoczki pod szybką w ziemi )
Częściowo ozdoby umieszczone pod "szkłem" żarówki a reszta na zewnątrz :-).
Kartka spora bo o długości ponad 23cm.
W komplecie z pudełkiem.
Praca w kolorach i na wyzwanie z Gościem w Rapakivi o TU

Wykorzystałam kolorystykę, kwiatki, szybka z okna w żarówce :-) a i ta roleta udrapowana kojarzy mi się poniekąd z końcówką żarówki :-)






Tu widać szybkę :-)




Inspirowana zdjęciem:


Pracę zgłaszam też na wyzwanie:

Challenge #172 Ribbons, Buttons and/or Bows 

wstążka-kokardka jest :-)


6 komentarzy:

  1. cudna w formie i doborze dodatków:) zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no... roleta z żarówką... daleko idące skojarzenia :-)
    ja psychoanalityk z zamiłowania jestem, chętnie z tobą na ten temat porozmawiam :D

    ale forma - G.E.N.I.A.L.N.A.!

    jak nie wygrasz, to normalnie nie ma sprawiedliwości na tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) :-) :-) marszczenie rolety z "pomarszczoną" częścią, końcówką żarówki hi, hi - bardzo daleko idące skojarzenie Dorotko :-). Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. nadal chesz na ten temat porozmawiać ? :D
      bo ja bardzo chętnie

      PS. odpowiadam na pytanie:

      bo ja jakiś nietypowo długi kawałek tekturki miałam, i datego tak mi wyszło
      ale zwykle kupuję takie wielgachne arkusze brystolu coś koło metra i wtedy da radę ;-)

      Usuń
  3. what a gorgeous project- your flower die is so pretty- loving the flowers you added to your card! Thanks for joining us at Sweet Stamps.

    OdpowiedzUsuń